Bruins Administratie is gevestigd in Hollandscheveld en bestaat uit een betrokken team van twee adviseurs, ondersteund door een vaste backoffice. Wij bedienen ruim 200 zakelijke klanten en meer dan 1.000 particulieren.
Onze organisatie is volledig ingericht op de advisering en ondersteuning van kleine en middelgrote ondernemingen. Sinds de oprichting in 1982 zijn we gestaag gegroeid, een ontwikkeling die zich tot op de dag van vandaag voortzet.
Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? We maken graag kennis.
Aangesloten bij NOAB - brancheorganisatie
We zijn aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen. Het lidmaatschap biedt een waarborg voor kwaliteit. Voor ons als kantoor zijn er eisen voor het lidmaatschap. Als lid kunnen we gebruik maken van de expertise van adviesgroepen en collegakantoren. Ook worden we door de NOAB voorzien van de laatste fiscale regels en treedt zij op als belangenbehartiger op het hoogste niveau in Den Haag. Meer over de NOAB vindt je op de website.
Ons team
Johannes Prakken
Relatiebeheerder
Enrico Blokzijl
Relatiebeheerder
Chantal Reuvers
Relatiebeheerder
Antje Prakken
Administratief medewerker
Jessica Kranghand
Administratief medewerker & Loonadministrateur
Lisanne Prakken
Administratief medewerker
Onze visie
Het bijhouden van de administratie is voor de meeste ondernemers niet de eerste prioriteit. Bij Bruins Administratie is dat wel het geval. Zij verwerkt die administratie zo efficiënt mogelijk zonder de informatiewaarde uit het oog te verliezen. Daarbij geeft de administratie ook een handvat voor goed advies, zowel fiscaal als bedrijfseconomisch. In overleg met de klant wordt daarbij de optimale manier van aanleveren besproken, zodat duidelijk is hoe de klant invloed kan uitoefenen op de kosten.
De ondernemer die wel zijn eigen administratie verwerkt is bij Bruins Administratie ook aan het juiste adres. De klant wordt geadviseerd in het inrichten van de administratie zodat het inzicht in de financiële kant van de onderneming vergroot wordt en nette administratie klaar gemaakt wordt voor verdere verwerking tot jaarrekening en aangifte. Vanuit deze basis wordt een vertrouwensband met de klant opgebouwd, zodat Bruins Administratie een partner is in het ondernemen.
Werkwijze
Het is niet wat je doet, maar hoe je het doet. Dat geldt voor veel activiteiten in het leven. Met name als je samenwerkt met anderen. Bruins Administratie wil zich niet alleen onderscheiden door vakinhoudelijke kennis en kwaliteit, maar zeker ook door de wijze waarop wij samenwerken met onze klanten.
Onze werkwijze is vastgelegd in de onderstaande vier documenten:
Jarenlange ervaring in deze branches
Bij Bruins Administratie bieden we maatwerk voor diverse sectoren. We zijn actief in de detailhandel, dienstverlening, zorg, bouw, mobiliteit, horeca, recreatie, ICT, creatieve sector en de land- en tuinbouw. Elke branche vraagt om een eigen aanpak – wij leveren advies dat past. Staat jouw branche er niet bij? Laat het ons weten!
