Diensten

Voor middelgrote en kleine ondernemingen verrichten wij vrijwel alle administratieve en fiscale werkzaamheden. In het kort zijn de werkzaamheden als volgt te benoemen:

  • Verwerken administraties
  • Verzorgen fiscale aangiften, waaronder omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
  • Opstellen jaarrekeningen
  • Advies over administratie en belastingen

Op de volgende vragen hebben wij altijd een antwoord en een oplossing:

  • Kunnen jullie tussentijdse cijfers opstellen en mij helpen met het aanvragen van de financiering van een nieuw huis?
  • Kunnen jullie doorrekenen wat de loonkosten nieuw personeelslid zijn?
  • Moet die auto die ik wil kopen op de zaak of privé?
  • Ik wil gaan samenwerken met iemand, wat is de beste rechtsvorm?
  • Hoe pak de overdracht van mijn bedrijf aan?
  • Kunnen jullie de aangifte erfrecht van overleden familielid maken?
  • Kunnen jullie me helpen met het aanvragen van een subsidie voor onze activiteiten?
  • Ik ga scheiden en ben hulp nodig bij de financiële gevolgen daarvan.
  • Kunnen jullie mij begeleiden bij de start van mijn onderneming?
  • Is het voor mij voordelig om mijn eenmanszaak om te zetten in een BV?
  • Welk BTW-tarief moet ik gebruiken bij het factureren van mijn diensten?
  • Ik moet een accountantsverklaring hebben bij de jaarrekening. Kunnen jullie mij helpen de zaken goed aan te leveren bij de accountant?

Nieuws

Bezoek en postadres:

Het Hoekje 24
7913 BC Hollandscheveld
Tel: 0528-34 35 59
Fax: 084-228 95 22
adviesno@spambruinsadministratie.nl
KvK-nummer: 04083751