Voor middelgrote en kleine ondernemingen verrichten wij vrijwel alle administratieve en fiscale werkzaamheden. In het kort zijn de werkzaamheden als volgt te benoemen:
-
Verwerken administraties
-
Verzorgen fiscale aangiften, waaronder omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting
-
Opstellen jaarrekeningen
-
Advies over administratie en belastingen
Op de volgende vragen hebben wij altijd een antwoord en een oplossing:
-
Kunnen jullie tussentijdse cijfers opstellen en mij helpen met het aanvragen van de financiering van een nieuw huis?
-
Kunnen jullie doorrekenen wat de loonkosten nieuw personeelslid zijn?
-
Moet die auto die ik wil kopen op de zaak of privé?
-
Ik wil gaan samenwerken met iemand, wat is de beste rechtsvorm?
-
Hoe pak de overdracht van mijn bedrijf aan?
-
Kunnen jullie de aangifte erfrecht van overleden familielid maken?
-
Kunnen jullie me helpen met het aanvragen van een subsidie voor onze activiteiten?
-
Ik ga scheiden en ben hulp nodig bij de financiële gevolgen daarvan.
-
Kunnen jullie mij begeleiden bij de start van mijn onderneming?
-
Is het voor mij voordelig om mijn eenmanszaak om te zetten in een BV?
-
Welk BTW-tarief moet ik gebruiken bij het factureren van mijn diensten?
-
Ik moet een accountantsverklaring hebben bij de jaarrekening. Kunnen jullie mij helpen de zaken goed aan te leveren bij de accountant?